باسکول 60 تنی توزین طیور

از آنجایی که باسکول ها در سبک های فروشگاهی، آویز، دامکش، تریلی کش و جاده ای طراحی شده اند چه خوب است اینبار در مورد باسکول 60 تنی مرغداری ها صحبت کنیم و شرایط اجرای این باسکول برای توزین طیور را بررسی کنیم.

معمولاً از باسکول 60 تنی در مرغداری ها برای توزین طیور، مرغ و خروس و جوجه در تعداد بسیار بالا استفاده می شود و در مرغداری های بسیار بزرگ کاربرد زیادی دارد.

چه خوب است اینبار در مورد باسکول 60 تنی مرغداری ها صحبت کنیم و شرایط اجرای این باسکول برای توزین طیور را بررسی کنیم.

باسکول 60 تنی مخصوص مرغداری

معمولاً باسکول 60 تنی که برای مرغداری ها استفاده می شود از جنس فلزی است. این موضوع به خاطر اتصالاتی است که این باسکول ها دارند و شرایط برای حمل و نقل آنها را فراهم می سازد.

دقت کنید که این باسکول ها به طور کلی در کمترین زمان و با صرف کمترین هزینه شرایط توزین طیور را فراهم می سازند. در صورتی که نیاز به حمل و نقل و جابجایی باسکول نباشد، مدل های بتنی نیز گزینه خوبی هستند.

برای خرید مخصوص مرغداری می توانید با مشاوران فروش ما ارتباط بگیرید و سطح نیاز خود را اعلام کنید. در این زمینه اطلاعات لازم در اختیار شما قرار می گیرد و بهترین مشاوره با توجه به درخواست شما ارائه می شود.

دقت کنید که این محصول مخصوص مرغداری نیز، نیاز به استانداردسازی دارد و در این زمینه بسیار مهم است که سطح دیجیتال اجرا شود.

استاندارد جهانی OIML یکی از مهمترین مواردی است که در اجرای باسکول 60 تنی دیده می شود و از نظر سطح گارانتی نیز شرایط مخصوص به خود را دارد. به طور کلی مشکلاتی که در این راستا وجود دارد، برطرف می شود.

بیشتر بخوانید:  باسکول 60 تنی در یک نگاه

باسکول های 60 تنی در مدل های نو و دست دوم کاربرد زیادی دارند و در سبک های ریلی، جرثقیلی و جاده ای نیز اجرا می شوند. قیمت باسکول های نو به نسبت هم متفاوت هستند و بر اساس نوع برند و بازار قطعات و میزان دقت دستگاه سنجیده می شوند. البته مدل های دست دوم قیمت ارزان تری دارد.

ظرفیت در تناژهای مختلف

در مورد ظرفیت لودسل این نوع از باسکول‌ها نیز سوالات زیادی پرسیده می شود. چه خوب است که در این زمینه شرایط مختلفی را در نظر بگیریم. معمولاً ظرفیت لودسل برای باسکول 60 تنی از 30 الی 40 تن در نظر گرفته می شود. اما اگر همین لودسل برای باسکول وانت یا نیسان کش در نظر گرفته شود تا 8 تن را پذیرش می کند.

در مورد نمایشگر و چاپگر تفاوتی وجود نخواهد داشت. دقت کنید که سنجش ظرفیت لودسل ها بر اساس جی باکس نیز صورت می گیرد.

همچنین پلتفرم هایی که برای این دستگاه‌ها در نظر گرفته می شود متفاوت هستند. مثلاً ابعاد صفحه پلتفرم بین 3 در 16 متر ارزیابی شده است و ابعادی که برای صفحه بتنی وجود دارد 3 در 20 متر است.

گنجایش وزنی و جنسی که برای این پلتفرم ها در نظر گرفته می شود متفاوت هستند.

میزان دقت و دسترسی قطعات باسکول 60 تنی با هم فرق دارد و روی قیمت نهایی نیز تاثیر می گذارد. به طور کلی باسکول های جاده ای 60 تنی تا وزن معادل 60 تن را تحمل می کنند اما لودسل به کار رفته برای آن نیز در میزان تحمل وزن اهمیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:  عوامل موثر بر قیمت باسکول 60 تنی

باسکول 60 تنی یکی از سنگین ترین و مقاوم ترین مدل باسکول محسوب می شود و در لیست برندهای معتبری قرار گرفته است. این مدل از باسکول ها برای تریلی استفاده می شوند اما کاربرد دیگری نیز دارند که به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.