آشنایی با مشخصات نمایشگر توزین نوار نقاله

برای استفاده از سیستم توزین نوار نقاله باید به خوبی ویژگی های نمایشگر سیستم را بررسی کنید. در نمایشگر توزین نوار نقاله هر یک از اطلاعاتی که مربوط به اندازه بار و نوع بار می باشد را می توانید مشاهده نمایید.

اندازه گیری کردن وزن و بررسی میزان کیفیت نوع بار از طریق نمایشگر به بهترین نحو ممکن انجام می شود. نوار نقاله به وسیله سیستم های توزین کار می کند که مدل های متنوعی دارد. شما با استفاده از این سیستم می توانید وزن لحظه ‌ای هر یک از مواد را به طور دقیق اندازه گیری کنید.

 سیستم توزین نوار نقاله با استفاده از اندازه گیری اصولی و استاندارد طول توزین را به طور دقیق نشان می دهد. با استفاده از نرم افزار هوشمند هر یک از نکاتی که مربوط به وزن قطعات گوناگون باشد را می توانید در نمایشگر مشاهده نمایید.

یک کفش ورزشی، همبرگر، صندلی مینیاتوری، شیرینی و بطری بر روی سیستم توزین نقاله
تصویر از Nancy Dunca – پینترست

انتگرال گیری میزان وزن هر یک از مواد عبوری در نمایشگر محاسبه خواهد شد. خطای سیستمی که مربوط به توزین نوار نقاله است به پارامترهای متفاوتی بستگی دارد. خطایی که روی نمایشگر دستگاه به وجود می ‌آید بین نیم درصد تا دو درصد متغیر است.

نشان دادن درصد نمایشگر توزین نقاله

شکل یکنواختی که بین نوار نقاله به وجود می ‌آید به عنوان یکی از مهمترین پارامترهای خطای نوار نقاله شناخته می‌ شود. شیب نوار نقاله و همچنین سرعت نوار نقاله از دیگر پارامتر هایی است که موجب درصد خطا در نمایشگر می باشد.

کیفیت جنس و ساختاری که مربوط به نوار نقاله است به عنوان دیگر فاکتوری معرفی می ‌گردد که روی خطای سیستم تاثیر دارد. هر یک از مواردی که مربوط به نشان دادن درصد خطا روی نمایشگر می باشد را کارشناسان فروش برای شما به خوبی توضیح می دهند.

طراحی نمایشگر توزین نوار نقاله

برای طراحی نمایشگر توزین نوار نقاله از سیستم های جدید نرم افزاری و سخت افزاری استفاده می کنند. برای توزین بارهای متنوع، ساخت سیستم ها را با مشخصات فنی متفاوت انجام خواهند داد. در صنایع گوناگون از این سیستم جهت جابجایی بار استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:  بلت اسکیل چیست؟

توجه داشته باشید که زمان خرید دستگاه توزین نوار نقاله باید تمامی ویژگی‌ های دستگاه را بررسی نمایید. با بررسی ویژگی های دستگاه به راحتی می توانید بهترین دستگاه را برای جابجایی بار صنایع گوناگون خریداری نمایید. نمایشگر توزین نقاله به عنوان یکی از مهم‌ ترین بخش ‌های سیستم نوار نقاله شناخته می‌ شود.

بخش های متنوع نمایشگر توزین نقاله

نمایشگر سیستم های توزین نوار نقاله بر اساس نوع سیستم دسته بندی های متفاوتی دارند. هر یک از دسته بندی هایی که مربوط به نمایشگر دستگاه می باشد را باید به خوبی بشناسید. در صورتی که نیاز باشد یک نمایشگر ثانویه را در دستگاه به کار گرفته اند.

چندین ربات در حال بررسی نمایشگر توزین نوار نقاله و کار با دستگاه ها هستند.

تمامی فاکتورهایی که روی نحوه استفاده از نمایشگر سیستم وجود دارد را می توانید از کارشناسان فروش بپرسید. هر یک از ویژگی ها و نکاتی که مربوط به ندازه گیری محصولات و نشان دادن وزن آنها در نمایشگر می باشد را می ‌توانید زمان خرید دستگاه در وب سایت بررسی نمایید.

هر یک از نکاتی که مربوط به راه اندازی نمایشگر توزین نوار نقاله است را بر اساس استانداردهای خاصی راه اندازی کرده اند. استانداردهایی که مربوط به راه اندازی نمایشگر دستگاه است به برند تولیدی دستگاه بستگی دارد.

مشخصات و ویژگی های متفاوتی روی نمایشگر توضیح نوار نقاله نشان داده خواهد شد هر یک از مشخصاتی که مربوط به وزن محصول می باشد را روی نمایشگر می توانید مشاهده کنید. باری که با دستگاه توزین نوار نقاله جابجا می شود وزن متفاوتی دارد. و وزن دقیق آن با درصد خطا روی نمایشگر نشان داده خواهد شد.

نشان دادن مشخصات کامل بار در نمایشگر

سرعت جابجایی بار یکی از مهمترین مشخصاتی است که روی نمایشگر سیستم توزین بار نشان داده می شود. سرعت جابجایی بار به نوع دستگاه و همچنین اندازه بار بستگی دارد. اگر بار کمی را بخواهید با استفاده از سیستم توزین نوار نقاله جابجا کنید سرعت ارسال بار افزایش پیدا خواهد کرد. اما اگر بخواهید بار با وزن زیادی را با این دستگاه جابجا نمایید سرعت دستگاه کمتر می شود.

یکی دیگر از مشخصاتی که روی نمایشگر دستگاه توزین نوار نقاله نشان داده می‌شود تعداد لودسل ها و سیستم تعلیق است. هر یک از انواع دستگاه ها با لودسل های های متفاوتی طراحی می شوند.

بیشتر بخوانید:  توزین نوار نقاله چیست؟ بررسی 3 مورد اصلی

 انکودر را برای اندازه گیری سرعت نوار مورد استفاده قرار می دهند. ویژگی این بخش را می توانید به راحتی روی نمایشگر سیستم های توزین نوار نقاله مشاهده کنید. توجه داشته باشید که هر یک از مشخصات مربوط به اندازه گیری بار در قسمت مرکز نمایشگر نشان داده خواهد شد.

این مسئله که چه مقدار بار را می توانید با استفاده از دستگاه جابه جا کنید اهمیت زیادی دارد. بعد از مشاهده اندازه دقیق بار به راحتی می توانید به صورت اصولی و با دقت بار را جابجا کنید.

نمایشگر توزین نقاله و کالیبره کردن بار

 کالیبره توزین نوار نقاله یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که توسط نمایشگر توزین نوار نقاله  نشان داده می‌ شود. هر یک از صنایعی که بار های متفاوتی را جابجا می کنند باید وزن دقیق مواد اولیه شان را محاسبه نمایند.

کالیبره کردن توزین نوار نقاله یکی از مهمترین اقداماتی می باشد که در نمایشگر دستگاه مشاهده خواهد شد. وزن دقیق هر یک از محصولات در نمایشگر نشان داده می شود. بعد از کالیبره کردن شما می‌ توانید اندازه مناسبی از بار را جابجا کنید.

در صورتی که مایل هستید در صنایع متفاوت با کیفیت ترین محصولات را تولید کنید بهتر است که از سیستم کالیبره توزین نوار نقاله استفاده نمایید. این سیستم کمک می ‌کند که میزان دقیق از مواد اولیه را از ابتدای تولید تا مرحله پایانی منتقل نمایید.

نگهداری از نمایشگر توزین نقاله

جهت استفاده از نمایشگر توزین نوار نقاله باید تمامی شرایط نگهداری و مراقبت از آن را به خوبی بدانید. این مسئله که به صورت ماهانه هر یک از قطعات توضیح نوار نقاله را مورد بررسی قرار دهید بسیار مهم است. سیستم توزین نوار نقاله به سرویس دوره ای نیاز دارد.

در سرویس دوره‌ ای هر یک از ویژگی ها و مشخصاتی که مربوط به نمایشگر دستگاه می باشد بررسی می‌ شود. پس از بررسی های لازم اگر ایرادی در این بخش به وجود آمده باشد تعمیرکار برای رفع ایراد اقدامات لازم را انجام می دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.