درباره شرکت و اعضای تیم

مخازن سپید ماکیان 3

تولد یک برند در حوزه ماشین آلات صنعتی

سخت آغاز کردیم و امیدوار هستیم

برند توزین لودسل در بهمن 1395 به همت مهندس کیوان بختیار، آغاز به کار کرد.

این برند که سابقه کاری اش امروز به 6 سال می رسد، از ابتدا کار خود را با دستگاه های کیسه پرکن و بشکه پرکن آغاز نمود و امروز با گسترده کردن خود، بر روی دستگاه های توزین نوار نقاله نیز فعالیت می کند.

پروژه های بسیار زیادی توسط ما کلید خورد و به بهره برداری رسید. از جمله این پروژه ها و همکاری ها می توان به همکاری با شرکت های زمزم تهران، آیریک دانه، شرکت نفت ایرانول و آرمان سبز اشاره کرد. لیست همکاری های پر از افتخار ما را می توانید از منوی سایت دنبال کنید یا از طریق صفحه پروژه ها ببینید. به زودی، این صفحه، به شکل کاملا داینامیک در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

توزین لودسل، بالا و پایین‌های زیادی را در این 6 سال تجربه کرده است. همکاران خوبی با ما کارشان را شروع کردند؛ بسیاری رفتند و برخی دیگر نیز ماندند تا رشد بیشتر در صنعت ماشین آلات صنعتی را رقم بزنند.

با اینهمه ناگفته نماند که توزین لودسل، زیر نام بزرگتری کار خود را آغاز کرد و سپس تبدیل به یک برند مستقل شد.

در حقیقت مدیران ارشد این مجموعه، فعالیت حرفه‌ای خود را فارغ از بحث فعالیت در اینترنت، در فضای آفلاین و از سال 1380 شروع کردند.

ما سخت کار را آغاز کردیم. در طول این سال‌ها نیز مشقت‌های زیادی را همچون دیگر کسب و کارها و صنایع، تحمل کردیم اما امیدوار بودیم و هنوز هم امیدواریم.

امید به رشد ایران عزیز، امید به کار با همراه با آسودگی روان و آسودگی مالی برای کارگران ایران زمین و امید به چرخش روز افزون چرخ صنعت کشور.

نشانی ما در تهران

خیابان میرداماد – خیابان البرز – آناهیتاشرقی – نبش نیلوفر – پلاک ۱ – واحد ۴

گروه ما

مدیریت: کیوان بختیار

مسئول سئو و امور فنی وبسایت: علیرضا گیتی گهر