پارامترهای موثر در قیمت باسکول جاده ای

باسکول جاده ای از دسته لوازم و وسایلی است که برای توزین و وزن گیری اجسام و همینطور دام استفاده می شود.

باسکول ها در دو سبک ثابت و متحرک قرار دارند و برای کارخانه های صنعتی در سبک های سنگین و سبک و همینطور ترازوهای صنعتی اجرا می شوند.

باسکول جاده‌ای معمولی و دیجیتالی

در طراحی این دستگاه ها از سبک های معمولی و دیجیتالی استفاده شده است. به طوری که وزن انواع ماشین ها اعم از تریلی و کامیون و نیسان را بر اساس مدل معمولی و دیجیتالی می توان سنجید.

همچنین برای تعیین وزن در راه آهن و بنادر و میدان های تره بار استفاده و طبق کار و تناژ در موقعیت نصب بررسی می شوند.

دقت کنید که باسکول ها بر اساس شرکت ها و برندهای مختلفی اجرا می شوند. البته که شامل نرم افزارهای مدل سازی نیز هستند یعنی مهندسان در مورد این دستگاه تصمیم گیری می کنند.

باسکول ها در مدل های سنگین یا جاده ای طراحی می شوند و در انواع فلزی و بتنی و نیم بتن یا نیم فلز هستند که به آنها مرکب گفته می شود.

باسکول ها معمولاً در مدل های 8 ،10، الی 120 تن تولید می شوند و بر اساس مدل های سنگین یا جاده ای دسته بندی می شوند. باسکول ها در سبک های فلزی و بتنی و نیم بتن دارای شرایط خاص مربوط به خود هستند.

البته که اگر مشتری درخواست نماید می توان آن را به صورت داخل گود یا هم سطح و یا برجسته نیز اجرا کرد. به مدل برجسته، پلیس راهی گفته می شود.

در صورتی که قصد خرید و سفارش دارید می توانید مدل های پیش ساخته یا غیر پیش ساخته را انتخاب کنید. این مدل ها بر اساس محل نصب سفارش داده می شود و مشتری درخواست می کند که موقعیت اجرای آن به چه صورت باشد.

در مدل های پیش ساخته از باسکول جاده ای، به طور کلی همه چیز زیر نظر مهندسین مجرب صورت می گیرد به شکلی است که بارها موقعیت مقاوم سازی در برابر عوامل مختلف در نظر گرفته می شود تا موقعیت باسکول بررسی شود. همه مراحل اجرای این باسکول ها بر اساس استانداردهای جهانی تعیین می شود.

بیشتر بخوانید:  راهنمای خرید باسکول جاده ای (قسمت دوم)

پارامترهای تعیین قیمت

یکی از موضوعاتی که شاید خرید آنان را کمی عجیب و غریب نشان دهد اینکه چرا قیمت انواع باسکول جاده ای به نسبت هم متفاوت هستند.

یک سری پارامترهای مهم در این زمینه وجود دارد که باید بررسی شود. اولین چیزی که روی قیمت تاثیر می گذارد حسگرهای مخصوصی است که سبب می شود تا اندازه گیری وزن دقیق تر شود.

پس هرچه این حسگرها قوی تر باشد، قیمت نهایی باسکول ها نیز بیشتر می شود. از سوی دیگر شرایط مربوط به سطح تناژ مورد پوشش برای باسکول است.

یعنی هرچه جنس پلتفرم یا صفحه بتنی باسکول ها مرغوب تر باشد قیمت نهایی کار نیز بیشتر خواهد شد. چون ضخامت بیشتر می شود و ضخامت بالا کیفیت کار را نیز بهبود می بخشد.

نوع ساخت باسکول های وزن کش جاده ای بسیار مهم است. یعنی هرچه دقت بالایی در نوع ساخت آن وجود داشته باشد شرایط بهتری در نظر گرفته می شود. سطح دقت بالا کمک می کند تا اجرا نیز بهتر صورت بگیرد.

پلتفرم هایی هستند که در باسکول ها اجرا می شوند و بر اساس جنس و ظرفیت و ابعاد روی قیمت تاثیر می گذارند. برخی از باسکول ها قیمت بالاتری دارند و این موضوع وابسته به جنس پلتفرمی است که برای آن وجود دارد.

بگذارید برای شما مثال بهتری بزنیم. اگر باسکول به صورت تمام فلز یعنی ترکیبی از تیرآهن و ورق باشد می توان آن را گزینه خوبی برای اجرا دانست.

این در حالی است که مدل های پیش ساخته اعم از بتن و میلگردهای آجدار طولی و عرضی کمک می کند تا موقعیت اجرای این پلتفرم بهتر ارزیابی شود.

برخی از مدل ها به صورت نیم بتن نیم فلز و ترکیبی از بتن های تیرآهن هستند. از ورق های میلگرد طولی و عرضی برای آن استفاده شده است. این مدل ها نیز معمولاً قیمت بالایی دارد چون برای پروژه های وسیع استفاده می شود.

باسکول جاده ای در مدل های 60 تن بیشترین تقاضا را دارند و موقعیت اجرایی آنها نیز بهتر است
باسکول جاده ای در مدل های 60 تن بیشترین تقاضا را دارند و موقعیت اجرایی آنها نیز بهتر است

قیمت باسکول های جاده ای پیش ساخته

قیمت باسکول های جاده ای پیش ساخته گاه با طرح تخفیف همراه است. دقت کنید که موقعیت باسکول ها بر اساس سطح قیمتی که دارد فرق می کند.

اگر دستگاه دارای گارانتی باشد قیمت تمام شده برای آن نسبتاً زیاد است این در حالی است که برای خدمات پس از فروش باید مبلغی در نظر گرفته شود.

نیازی به پرداخت هزینه بسیار زیاد برای خرید ندارید و می توانید طبق نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. باسکول های جاده ای که دارای کیفیت یکسان هستند به نسبت سایر باسکول ها شرایط بهتری خواهند داشت.

یک نکته بسیار مهم اینکه شما باید کیفیت کار را به عنوان ملاک خرید قرار دهید نه صرفاً قیمت!

هرچه کیفیت باسکول های جاده ای بهتر باشد قیمت نهایی دستگاه بهتر می شود. بررسی ها مشخص کرده اند که بسیاری از آنان از نظر ساز و کار به هم مشابه هستند.

این موضوع باعث میشود که روی قیمت نیز اثر بگذارد. شما می توانید از طرح فروش باسکول جاده ای با قیمت مناسب استفاده کنید و خودتان را درگیر هزینه های اضافی نکنید.

همه موقعیت خرید یک دستگاه بر اساس کیفیت و ابعاد و ظرفیت سنجیده می شود. سایر پارامترها در اولویت بعدی قرار می گیرند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.